עיצוב וילות יוקרה

אם ברצונכם לעצב ולתכנן וילת יוקרה, יהיה עליכם להתחיל בתכנון נכון אשר יתאים לאופי האישי שלכם, לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בעיצוב וילות יוקרה, לבחור את החומרים שישמשו אתכם בבניית ועיצוב הבית ולהכניס את הפריטים הנכונים לבית.

 

יש הבדל גדול בין תכנון ובניית בית  רגיל לבין בניית וילת יוקרה. הדבר מתבטא במרחבים, בתקציב בתכנון ובאפשרויות שבאות עם כך. יש ז'אנר מיוחד של תכנון וילות יוקרה שהוא שונה לחלוטין מהעיצוב של בתים סטנדרטים ובתי המגורים הצנועים יותר.  לגור בוילה יוקרתית זו כבר לא מילה גסה, מדובר בחלום של כמעט כל אדם ממוצע. עם זאת אין זה מספיק לרכוש את הפריטים הכי יקרים ונוצצים הקיימים בחנות כדי להגיע למראה היוקרתי הסוד טמון דווקא במינון ועיצוב נכון ולא בחלל עמוס. הדבר בא לידי ביטוי ברמת גימור קלאסית ובטוב טעם. עקרונות העיצוב של נכסי יוקרה מאופיינים עם קדמה וחדשנות, איכות בלתי מתפשרת, חשיבה ירוקה ויצירתית כשהיד המבצעת שייכת לרוב לאדריכל שתחום התמחותו היא עיצוב ותכנון בתי יוקרה.

השלב החשוב – תכנון:

תכנון נכון הוא המפתח לתוצאה המתאימה. ישנה חשיבות רבה לשני מרכיבי מפתח: א' העדפות הלקוח וב' העקרונות המקצועיים. חשוב ביותר בעת התכנון הוא החשיבה על החיים בבית כשהוא חייב להיות נוח למגורים, להתאים לצרכים שלכם, מה אתם רוצים שיהיה אצלכם בבית ולא פחות חשוב, מה בשום אופן לא תרצו בביתכם. אך במקביל חשוב שגם ייושמו עקרונות מקצועיים שאינכם אולי מודעים להם. לכן חשוב כי תהליך התכנון יבוצע בשיתוף פעולה מלא בין הלקוח ובין גורם מקצועי העוסק בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, וידע להעמיד בפני הלקוח את כל האפשרויות העומדות בפניו, ולסייע לו ליישם את העדפותיו בצורה הטובה ביותר.

התאמה מלאה לצרכים האישיים:

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של עיצוב וילת יוקרה בא לידי ביטוי בעובדה שיש אחת, והיא אינה זהה לשום דבר שראיתם בעבר. לרוב יהיה זה עיצוב בהזמנה אישית הכולל מידת התאמה גדולה וניצול חכם של כל חלל וחלל. החל מחומרי גלם המיובאים ממוקמות שונים מרחבי העולם, דלתות פנים יוקרתיות, תקרות גבוהות ועד לחוסר פשרות על המיטב שבמיטב, היוקרה תדבר בעד עצמה עד לרמת הפרט הקטן ביותר.

לא על העיצוב לבדו:

העיצוב הסטיילינג אינו עומד לבדו במלאכת עיצוב וילות יוקרה השונות. ישנה חשיבות מרבית לעבודה משותפת בין האדריכל המעצב לבין קבלן שלד האחראי על הפרוייקט – שכן אנשי המקצוע והפיתוח של דירת היוקרה פועלים יחד וישנה חשיבות מרבית לסנכרון העבודה ביניהם במטרה לקבל את התוצאה האיכותית ביותר לדוגמא: התאמת פרקט במקום רצפה יכול להעניק לכם את המגע היוקרתי החלומי. על מעצב הפנים להכיר את כל השכלולים הקיימים וזאת על מנת שיוכל להתאים אותם לצרכי הלקוח ולאורח חייו הייחודי. תפקידו של מעצב פנים והאדריכל הינו להציג בפני בעלי הדירה את כל השכלולים הקיימים.