שיפוץ משרדים בשילוב אדריכל צמוד

כאשר אנחנו רוצים לשפץ את המשרד שלנו, למטרה של סביבת עבודה נוחה יותר, מרשימה יותר ואף לחסוך באנרגיה ולהפוך אותו ל"ירוק" יותר, אנו נצטרך להעזר באדריכל ומעצבי פנים, במה זה בדיוק כרוך? הנה כמה הסברים על שילוב אדריכל בעת שיפוץ משרדים.

במה אדריכל יכול לעזור לנו בעת שיפוץ משרדים?

כאשר אנחנו מזמינים את איש המקצוע הזה, את אותו האדריכל – לבצע לנו את שיפוץ המשרד אנחנו מודעים לכך כי הוא "שולט" בתהליך השיפוץ ומקבל כמה החלטות שאנחנו צריכים לאשר בסופו של דבר, אבל כיוון השיפוץ יהיה תלוי באותו האדריכל, כאשר אנחנו אומרים מהי מטרת שיפוץ המשרד ועל פי כך האדריכל מכוון את בעלי המקצוע מטעמו או מטעמנו ומבצע את התהליך כולל מעקב ופיקוח מצידו על הפרויקט.

שלב אחר שלב בעת שיפוץ משרד

כאשר אנחנו עובדים עם אדריכל, הוא מלווה אותנו מהשלב הראשון של הצהרת כוונות ועד לגמר והשקת המשרד החדש, בשלב הראשון יושבים עם האדריכל ומסבירים לו מהי מטרת שיפוץ המשרד שלנו, למה אנחנו רוצים לעשות שיפוץ, בין אם מדובר על הגדלת מקומות הישיבה ועד לרמת גימור גבוהה יותר ורושם, האדריכל ישאל את השאלות המכוונות שלו על מנת להבין באיזה קונספט לפעול בעת תכנון המשרד החדש.

בשלב הבא, האדריכל יציג לנו תוכניות והדמיות, בדרך כלל זה נעשה בליווי של מעצב פנים מטעם משרדו, כאן ניתן לראות בבירור כבר איך המשרד שלנו יראה לאחר השיפוץ, בשלב הזה אנחנו מתחילים לעשות עם האדריכל "פינג פונג" על דברים קטנים ומשנים כמה דברים שלא נראים לנו בחידוש המשרד, בעת חתימה על התוכניות הגיע הזמן להתחיל בשיפוץ המשרד, אך עם מי זה יתבצע?

בדרך כלל שמדובר על שיפוץ משרדים עם אדריכל, ישנם 2 אפשרויות, הראשונה היא להביא קבלן שיפוצים חיצוני עם בעלי המקצוע שלו והשני היא להביא את הקבלן של האדריכל ובעלי המקצוע איתם הוא עובד, ישנם לקוחות שיעדיפו להביא באופן עצמאי את קבלן השיפוצים ויש כאלו שסומכים ומעדיפים את המלצותיו של האדריכל.

כמעט וסיימנו את שיפוץ המשרד

בשלבים האחרונים, לאחר תוכניות, הצהרת כוונות, סיכום תקציבים, תחילת עבודה של בעלי המקצוע והשיפוץ כבר בשיאו, אותו אדריכל מגיע מידי פעם לפקח על התקדמות השיפוץ ומבצע שינויים על פי דברים שקורים בזמן אמת, בין מידות שאינם נכונות או דברים שאינם מתוכננים וצריך לשלב אותם באמצע השיפוץ עצמו, האדריכל שם תמיד בשביל לסיים את פרויקט שיפוץ המשרד על הצד הטוב ביותר ולנראות עיניו של הלקוח שלו.