שילוב מעלית בתכנון אדריכלי

המעלית מהווה סמל סטאטוס מובהק, היא נוחה לשימוש, דקורטיבית למראה ובעזרת תכנון מתאים ניתן להתאימה לדרישותיו של הלקוח בכל הקשור למימדים, לסגנון ולעיצוב. רוב המעליות מיוצרות ברמת גימור גבוהה מאוד ולכן רבים אשר רוצים לרכוש בתי יוקרה, מבררים קודם כל האם יש בבית מעלית. היות והתקנת מעלית דורשת השקעה כספית, עם התקנתה ערך הבית יעלה אוטומטית מכיוון שיש ביקוש רב לבתים עם מעלית.ניתן להבטיח התאמה מלאה לצרכים אישיים.

מילת המפתח היא נוחות

מעלית ביתית מקלה על בני הבית באופן משמעותי. לא עוד מדרגות תלולות ועלייה לא נוחה בין המפלסים, מדובר על איכות חיים של ממש. כאשר מדובר על דיירים מבוגרים, מעלית ביתית היא בהחלט צורך השעה, הרי אנו לא נעשים צעירים עם הזמן. ובכל הנוגע למשפחות צעירות עם ילדים, בעזרת מעלית ניתן לנייד ציוד כמו עגלה למשל, בקלות וביעילות. בל נשכח שמדרגות יכולות להיות מסוכנות, גם כאשר מדובר על צעירים, ניתן למעוד, להחליק, ובסופו של דבר להיפגע או להיפצע. מדובר בסך הכל על השקעה שהיא חד פעמית אך מוסיפה רבות לאיכות החיים שלנו ומקלה על חיי השגרה.

גמישות בהתקנת מעלית

ניתן למצוא מעלית ביתית במגוון עיצובים ודגמים על פי בחירת הלקוח ובכל מיני גדלים. ישנם אנשים אשר אינם יכולים לטפס במעלה המדרגות, אלה חייבים מעלית ביתית בביתם. כמו כן, אנשים מבוגרים רבים אינם יכולים להסתדר בלעדיה. מבוגרים בעלי מוגבלות בתנועה, המעלית פשוט מצילה אותם. כאשר בונים בית חדש חייב להיות בו פיר על מנת שניתן יהיה להתקין את המעלית, זו יכולה להגיע מקומת המרתף ועד לקומה העליונה. לכן כדאי מאוד להתייעץ עם הקבלן באשר לחברת המעליות ורצוי לבחור חברה בעלת מוניטין, כזו ששמה הולך לפניה וצברה לעצמה ניסיון והרבה מאוד לקוחות מרוצים.

רק לעשירים? ממש לא!

מעלית ביתית היא לא פריווילגיה לעשירים בלבד. המחירים אינם בשמיים וניתן למצוא מעליות במחירים השווים לכל כיס. כל אחד ירצה לשדרג את ביתו ולהעלות את רמת איכות החיים שלו, והמעלית היא חלק אינטגראלי מכל אלה. כמובן שישנה גם ראייה לטווח הרחוק. ככל שמתבגרים מתחילים לסבול יותר ממכאובים, כמו למשל בעיות גב, בעיות במפרקי הרגליים או בעיות במפרקי הברכיים, ולכן כה חשוב להשקיע במעלית המהווה פתרון  נוח ויעיל.

לסיכום – פרגנו לעצמכם פינוק קטן, העלו את רמת חייכם מתוך מחשבה על הטווח הרחוק, ובנו לעצמכם את בית החלומות הכולל, איך לא – מעלית.