שדרוג עיצוב הבית על ידי חיפוי קיר

תחום עיצוב הבית הולך ומתפתח בקצב מסחרר וזאת הודות לאופציות והפיתוחים החדשים הקיימים בשוק. הטרנד האחרון בתחום עיצוב הבית, הוא חיפוי קירות פנים המשדרגים באורך פלא את נראות הבית. יש לציין כי חיפוי קיר בלבנים או בעץ, לא חייב להיות על כל הקירות בבית, אלה יש אופציה לחפות חלק אחד ואת שאר הבית לצבוע בצבע המשתלב עם אותו חיפוי לקבלת מראה מושלם. בתחום חיפוי הקירות, ניתן למצוא מגוון רב של דוגמאות, כך שאם אתם מעוניינים בשינוי מרענן לבית, זה הזמן לצאת לשופיינג ולרכוש חיפוי קיר.

חיפוי קיר – עשה זאת בעצמך

על מנת לחפות חלק מסוים בקיר הבית, ישנה אפשרות להיעזר בבעל מקצוע, אך ישנה אופציה לבצע זאת באופן עצמאי לחלוטין. כל שעליכם לעשות על מנת לבצע זאת באופן עצמאי, הוא לרכוש את חיפוי הקיר וחומרי הדבקה וחיתוך ולבצע זאת בעצמכם בקלות רבה. לצורך המשימה, תוכלו להיעזר בסרטוני יוטיוב ברשת אשר מסבירים כיצד לבצע זאת שלב אחר שלב באופן עצמאי. כך שתרוויחו גם בית מעוצב וגם תעסוקה מעניינת.

כיצד בוחרים את חיפוי הקיר?

בשוק ישנם סוגים רבים של חיפויים, החל מלבנים קטנות בגוונים שונים, פלטות מעניינות בשילוב תלת מימד, חיפויים מעץ, קרמיקה והמבחר הוא רב. על מנת למצוא את החיפוי המתאים יותר לביתכם, תוכלו להיעזר במעצבי פנים שיסייעו לכם להתאים את הגוון המשתלב היטב עם סגנון ביתכם, או להיעזר בבעל מקצוע שיסייע לכם לבחור ולבצע חיפוי קירות פנים בצורה המקצועית ביותר לביתכם. בכל מקרה זכרו כי החיפוי צריך להיות מותאם בקפידה לאופי וסגנון הבית. לדוגמא – אם ביתכם מעוצב בסגנון הייטקיסטי נקי – וודאי יתאים לכם חיפוי קיר בגווני אפור, לבן, שמנת או גוונים בהירים אחרים. אך אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי, וודאי יתאים לכם חיפוי קיר מעץ מלא או אבנים כהות.

מה לגבי צבעים?

לצבעים יש כוח עז והשפעה רבה על הנראות כולה של הבית, לכן יש צורך לבחור אותם בקפידה. זכרו כי תפקיד גוונים בהירים להגדיל את החלל, בעוד תפקיד גוונים כהים להקטין את החלל.