עיצוב מטבחים לחברות ולמשרדים

פרקטי ויפה

מיקומו של המטבח בחברות ובמשרדים חיוני מאד ולכן יש חשיבות רבה לתכנן את המטבח כך שרבים יעשו בו שימוש. עיצוב מטבחים לחברות ולמשרדים נחשב למלאכה הדורשת מחשבה רבה. הליך העיצוב מתחיל בליווי של אדריכל כאשר נערכת בדיקה של תוכניות המטבח על מנת לראות האם ניתן להרחיב את המקום או להוסיף אביזרים שונים. היום מטבחים במשרדים ובחברות אינם דומים למטבחים שהורגלנו לראות בעבר, זאת בשל אביזרים שונים ההופכים את המטבח למקום נעים, אך יחד עם זאת, כאשר מחליטים על עיצוב מטבחים הן למגזר העסקי והן לבית, כדאי גם להשקיע בפן הפרקטי- מטבח המעוצב בטוב טעם וגם כזה שנוח להכין בו מאכלים שונים.

במהלך יום העבודה אנשים נמצאים במטבח לצורך הפסקה, מה שמלמד כי המטבח נחשב למקום חיוני מאד במהלך שעות העבודה ולכן חשוב מאד להשקיע מאמצים רבים בתכנון המטבח ובעיצוב. רבים שואלים מהו המטבח המושלם? אפשר לומר כי מטבח מושלם הוא מטבח המאפשר לאנשים הנמצאים בו לבצע את הפעולות בצורה הטובה ביותר- למשל הכנת קפה, חימום האוכל, חיתוך סלט ופעולות נוספות. לצורך כך יש לעצב משטח עבודה רחב ככל הניתן וכן לדאוג לעזור ניקיון. בדיוק כפי שבמסעדות יש אזור עבודה, כך גם במשרדים יש חלוקה לאזור עבודה, אזור ניקיון. בכל הקשור למשרדים וחברות, עיצוב המטבח מהווה חשיבות עליונה ותכנון לא מתאים עשוי להוביל לבעיות. מכאן יש צורך להיעזר באדריכל מקצועי ובעל ניסיון

עיצוב מטבחים – פרמטרים לבחירת אדריכל

תפקידו של אדריכל הוא לעצב מטבח פונקציונלי אך גם יפה למראה. אדריכל בעל ניסיון בתחום עיצוב מטבחים למשרדים וחברות הוא לוודא כי הכל נמצא במקום המתאים. בכל הנוגע לריהוט במטבח,יש חשיבות לעצב את המטבח בהתאם לאופי המשרד. אם מדובר במשרד של עורכי דין צעירים- הרי יש לבחור צבעים מתאימים על מנת לשדר את האווירה הרצויה. כפי שנאמר קודם לכן, המטבח נחשב למקום חשוב מאד ולכן יש להתאימו ללקוח.
כיום ישנם לא מעט אדריכלים העוסקים בכל הקשור לנושא עיצוב מטבחים אך לא כל אדריכל יודע לקרוא נכון את המפה ולזהות את הדגשים של הלקוח.

על מנת לבחור את האדריכל המתאים כדאי להביא בחשבון מספר דגשים:

על מנת לבחור את האדריכל המתאים כדאי להביא בחשבון מספר דגשים:

  • רצונו של הלקוח: בעת הפגישה עם הלקוח יש להביא בחשבון את רצונו של הלקוח ולתכנן את המטבח גם בהתאם לשאיפות שלו ולא רק על בסיס המקצועיות והניסיון.
  • מצוינות: אדריכל טוב הוא אדריכל העובד עם צוות עובדים מנוסה בתחום, כזה שיכול לתרום לעבודה מבחינת רעיונות.
  • רמת שירות גבוהה: אדריכל טוב הוא לא רק מי שיודע לתכנן את עיצוב המטבח לרמה מדויקת אלא גם מי שמעניק שירות איכותי המאפשר ללקוח ליצור איתו קשר בכל זמן.