מעקות זכוכית לתכנון אדריכלי מודרני וחדיש

עיצוב נחשב לאומנות לכל דבר. ניתן לעצב יצירות במגוון שלם של חומרים. חומר הזכוכית הוא חומר אלגנטי מאוד שניתן לעשות בו שימוש רב בתחום העיצוב והאומנות. זכוכית הוא שיכול להתנפץ אך עדיין נחשב לחומר חזק ובעל נוכחות מרשימה. אחד היתרונות שלו שהוא בעל שקיפות ויכול גם להיות אטום הוא נחשב לחומר מדויק, שמכתיב טון סגנוני, נקי ורהוט.

גם בבחירה של מעקה לבית, יותר ויותר אנשים מגלים את היופי במעקה מזכוכית. מעקה מזכוכית יכול להיות עמיד מאוד בעל חוסן ומשרה בטיחות כמו כל מעקה מחומר אחר. חשוב שמעקה יוכל לייצר מרחב שהוא בטוח לכל אדם, בעל משענת שהיא יציבה ושיהווה חוצץ בין החללים השונים, וזאת ניתן לקבל רק עם מעקה זכוכית באיכות גבוהה.

תכנון אדריכלי מודרני וחדשי                                                                                          

כל מבנה של בית או דירה שמעוצבים על ידי אדריכל מוכרח להתחיל בתכנון מוקפד שעובר את האישור של כל הגורמים ושל הלקוחות בפרט. היום בתכנון אדריכלי חדיש ומודרני ניתן למצוא מגוון של רעיונות משוכללים שמנצלים את החלל ואת הסביבה ומקנים סגנון ייחודי ומקורי לחלל. כמו כן, ניתן למצוא היום בתכנון אדריכלי פתרונות רבים ויצירתיים למעקים והפרדות בחללים בעזרת חומרים מקוריים כגון זכוכית.

יתרונותיה של הזכוכית                                                                                                

זכוכית היא חומר מאוד ייחודי שניתן לעשות בו שימוש למגוון פריטים וריהוט ובשל כך היא מרחיבה גם את האפשרויות שלה בידי מעצבים ואדריכלים. יש לה יתרונות רבים כמו חוזק, עמידות ודיוק. בגלל השקיפות שלה היא מאפשרת אווריריות בחלל וזרימה של אנרגיה היא מאפשרת לאור לחדור לכל מקום ולא לחסום את הזרימה של האור. יש כיום סוגי זכוכית שהם נבדלים זה מזה בצבעים שלהם, בעובי שלהם, וכן בעיצוב ובשילובים.

יצור מעקות זכוכית                                                                                          

היום, בבתים רבים, על מנת לשמור על הביטחון של הילדים מפני נפילות וגם לשמור על אסתטיות המבנה ולא לגרום להפרדה בחלל או חסימה של אור טבעי, ניתן להכין מעקות מזכוכית כגון: מעקות זכוכית למרפסת, מעקות מזכוכית למדרגות, מעקות זכוכית לבריכה ועוד, כל מעקה יבנה בגובה המתאים שמונע נפילה אך מאפשר בטיחות מרבית. ניתן לוודא כמובן שהמעקה שבוחרים לא כולל שום חלק שמאפשר טיפוס עליו ועלול לסכן את הילדים. יש כיום מעקות שהן זכוכית שעומדות בתוך מסילת הזזה. יש מעקה מספירלה ועוד. אלו לחלוטין פתרונות איכותיים ומעוצבים באופן יוקרתי ומרשים במיוחד.

טכניקות לעיצוב מעקות                                                                                                     

את מעקות זכוכית למדרגות או מעקות למרפסות מייצרים בעזרת כמה טכניקות, כמו תערובת של זכוכית ופולימר או ייצור של לוח מזכוכית שהוא רגיל ואפשר לספק לו ציפוי פולימרי חזק. מעקה מזכוכית יכול להעניק רמות הגנה בדיוק כמו מעקה מברזל, מכיוון שמעקה זה כולל שכבת זכוכית כפולה. אשר ליצור היום מעקות זכוכית בכל מיני תצורות, גדלים, עובי וכו', כדי שיתאימו לכל גרם מדרגות בכל בית וכך לשלב אותם בקלות בכל עיצוב וסגנון קלאסי או חדיש.

כדאי לזכור שמעקה מזכוכית הוא לא שביר כמו זכוכית רגילה של כוס קפה או צלחת שאנחנו מכירים מדובר בזכוכית קשיחה ועמידה מאוד. זאת זכוכית שעברה חיפוי כפול הבטוחה לשימוש ובעלת מראה מודרני במיוחד. מעקה זכוכית הוא אבן יסוד של עיצוב נקי ומוקפד ואנשים רבים שמעוניינים להעביר את המסר המוקפד העשיר והיוקרתי שהוא משרה , מעוניינים לבחור בו.