למה לבחור דווקא בפרגולה למרפסת שלך?

פרגולות האלומיניום הן מוצר חדש יחסית בשוק ההצללה והן מספקות יתרונות רבים על פני פרגולות העץ המסורתיות, מה שהופך אותן למוצר מבוקש מאוד בתחום העיצוב האדריכלי המודרני.

מהם היתרונות הייחודיים שיש לפרגולות אלומיניום על פני סוגים אחרים של פרגולות או פתרונות הצללה?

התאמה לכל עונות השנה

בעוד מידת האטימות של פרגולה מעץ לגשם ומים תלויה בעיקר בסוג הקירוי שבו משתמשים, פרגולה מאלומיניום היא אטומה למים מעצם היותה עשויה מאלומיניום וגגון פלסטיק אטום לחלוטין מסוג PVC… לכן אפשר להשתמש בה לא רק בתור פתרון הצללה לקיץ, אלא גם בתור פתרון איטום לחורף. בחלק מהדגמים ישנו אף מרזב שתפקידו למנוע הצפה במקרים של גשם חזק.

למעשה, מכיוון שפרגולת האלומיניום יכולה להיפתח ולהיסגר חלקית, אפשר לשלוט באופן מלא בכמות האור אליה נהיה חשופים.

אפשרות להצל על חללים גדולים

בשל המבנה המודולרי של פרגולות אלומיניום, אפשר לחבר אותן אחת לשנייה וכך להצל על חללים גדולים כמו למשל מסעדות, בתי קפה ואפילו אולמות אירועים…

עמידות לאורך שנים ארוכות

גם העץ האיכותי ביותר יתבלה במהלך השנים ותחדור אליו לחות בסופו של דבר, לעומת זאת, פרגולות אלומיניום אינן מחלידות בקלות ולכן שומרות על מראן ואיכותן במשך שנים ארוכות. מעבר לכך, אין צורך לטפל בהן מלבד ניקוי אבק ולכלוך, וזאת לעומת העץ עליו יש לשמור על ידי מריחת צבעים מיוחדים מדי חצי שנה.

מגוון גדול של צבעים

פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון גדול של צבעים כדוגמת לבן או קרם וגם צבעים נועזים יותר כגון טורקיז מתכתי. מגוון זה מאפשר להתאים את הפרגולה לכל בית או מבנה בכל סגנון באופן אופטימאלי. יחד עם זאת, ישנם עדיין כיסויים ופרופילים בגוון טבעי דמוי עץ השומרים על מראה כפרי למי שמעוניין בכך.

התקנה פשוטה ומהירה

פרגולת האלומיניום מגיעה מוכנה וכל מה שהמתקין המקצועי צריך לעשות זה להרכיב את כל החלקים ביחד. את החיבור לקיר מבצעים באמצעות תושבות מיוחדות, אך ישנם גם דגמים עצמאיים הנשענים על ארבע רגליים ולא נתמכים על ידי קיר, מה שמאפשר למקם אותם גם בחצר או בגינה וליצור חללים מוצלים בכל מקום בו נרצה.

שליטה חשמלית ובטיחות מרבית

פרגולת אלומיניום איכותית מאפשרת לכלול בתוכה מערך חשמלי המוגן בתוכה ולכן החוטים אינם חשופים ולא מהווים סכנה בפני המשתמש. דבר זה מאפשר לשלוט בפרגולה באמצעות מנגנון חשמלי כמו שלט רחוק או להתקין תאורת לדים פנימית שניתן לעמעם בהתאם לשעות היום השונות.

כמו כן, מכיוון שרוב פרגולות האלומיניום מגיעות מיצרנים גדולים, הן עומדות בתקנים בין לאומיים המבטיחים בטיחות מרבית ואספקה רציפה של חלקי חילוף.

סגירת חורף קלה יותר

למודולריות של פרגולות האלומיניום יש יתרון נוסף והוא האפשרות להשתמש בסוככי צד או סוככים שנפתחים באמצעות רוכסן (מקסי זיפ) על מנת ליצור סגירת חורף מלאה למרפסות ביתיות או בתי עסק.