טרנדים לשנת 2020 בעיצוב דירות יוקרה

 

אומרים שהדרך ב מגיע העושר אל כלל הציבור הוא דרך השכבות החזקות בכל אוכלוסייה במעין תהליך של חלחול העושר כלפי מטה. דברים אלה נכונים כאשר מדברים על כלכלה והם נכונים גם כאשר מדברים על עיצוב. מרבית קווי העיצוב שהיום אפשר למצוא בכל בית הפכו כבר מזמן לסטנדרט מיושן בדירות יוקרה שתמיד מכתיבות את הקצב ואת העתיד. אם אנחנו רוצים לדעת איך ייראה הבית שלנו בעוד 10 שנים או שאנחנו רוצים להדביק את הקצב של דירות היוקרה, כדאי לבחון טרנדים לשנת 2020 בעיצוב דירות יוקרה.

 

המעמד המיוחד של דירות יוקרה

כל מוצר חדש שיוצא לשוק, והדברים נכונים גם לעיצובים חדשים או לפריטים חדשים בעולם עיצוב הבית, יוצא אל השוק בדרך כלל במחירים גבוהים במיוחד שבהם יכולות לעמוד אך ורק השכבות החזקות של האוכלוסייה ובתחום עיצוב הבית אלו הן האוכלוסיות בעלות דירות יוקרה. אלו הן הדירות הראשונות שבהן בוצעו עבודות גבס, שבהן החל השימוש בחלונות אלומיניום בסגנון בלגי, שבהן התפתח עולם דלתות הכניסה, שבהן הומצא העניין של אי במטבח וכן הלאה. על כן, אם אנחנו רוצים לדעת כיצד ייראה העתיד של עולם עיצוב הבית כדאי לבחון כבר עכשיו טרנדים לשנת 2020 בעיצוב דירות יוקרה.

 

מהם הטרנדים המרכזיים שצפויים לנו בשנה הבאה?

צבעים נועזים – טרנד שהולך ותופס תאוצה הוא הטרנד של צבעים נועזים שדוחקים מעט את הלבן הבנאלי ומכניסים במקומו צהוב, אדום, ירוק וכחול אל קדמת הבמה.

חלונות אלומיניום עם ארגזים סמויים מיוצרים על ידי חברות אלומיניום לייצור חלונות אלומיניום חברות יורו סטייל מתמחה בייצור חלונות אלומיניום עם ארזים סמויים- יורו סטייל חלונות אלומיניום

פרקטים כהים – פרקטים כהים אף הם הולכים ותופסים יותר ויותר תאוצה בבתי יוקרה, כשכיום נעשה שימוש בעיקר בסוגי עץ יקרים כמו לוז ומהגוני אבל בעתיד אפשר להניח שהטרנד יגיע גם אל העצים העממיים יותר כמו אלון ואורן.

חלונות שחורים – חלונות בעלות מסגרות שחורות שמדגישות עוד יותר את האפקט העיצובי של החלון, מעניקות לו נוכחות על רקע בהיר ומאפשרות לו להשפיע הרבה יותר על מרחב הפנים.

חדרי אמבטיה בכחול נייוי – כחול נייוי הולך והופך לצבע האהוב על דירות יוקרה בכל הקשור לארונות בחדרי האמבטיה, ולא בכדי. זהו בדיוק הכחול שמחבר אותנו לבריכה, לים ולמים בכלל וטוב שהוא נכנס גם אל החדר הכי רטוב בבית.

ריצוף וחיפוי שיש לחדרי אמבטיה – מעבר מחיפוי וריצוף הקרמיקה לריצוף שיש אחיד וחלק של קירות מקלחונים וחדרי אמבטיה שלמים.

ברזי פליז וכלים סניטריים דקורטיביים – יותר ויותר תשומת לב לכל הנושא של כלים סניטריים וברזים עם פליז שהולך והופך לחומר גלם אהוב ובולט בדירות יוקרה.

אלו הן כמובן רק כמה דוגמאות של טרנדים לשנת 2020 בעיצוב דירות יוקרה. בחיפוש במגזינים היוקרתיים תוכלו למצוא את הרשימות המלאות ולבחור מתוכן את מה שיכול להתאים גם לכם כבר בשנה הזאת או הקרובה.