חמש דרכים להכניס צבע לביתכם

צבע הוא נושא חשוב בכל בית, הוא מכניס אור והמון אנרגיות חיוביות. זו הסיבה שלקוחות רבים בוחנים כמה דרכים להכניס צבע הביתה.

קירות חיצוניים של הבית

כל אורח שמגיע לבית חדש, נחשף בשלב הראשון לקירות החיצוניים שלו. זו הסיבה שהלקוחות חושבים מה יהיה הצבע המזמין ביותר.

ברוב המקרים המגמה היא לצבוע את הקירות הללו באופציה של שליכט צבעוני שהוא מאד מומלץ לאור האיכות הגבוהה שלו. כך אפשר לבחור את אחד הגוונים של גרגמיש שהוא חומר נוח מאד לעבודה, הוא מוכן ומעורבב מראש כך שנותר רק לצבוע.

חומר זה קיים בשש דרגות של טקסטורה, אפשר להזמין אותו בכל גוון רצוי מתוך מניפת הצבעים שקיימת בשלל צבעים מרהיבים.

החומר מועשר בסיבים אלסטיים, נוח לעבודה, מתאים למניעת סדיקה, אטום למים, נושם והוא בעל תקן ישראלי.

אפשרות נוספת היא שליכט צבעוני מינרלי אשר הוא נוח מאד לעבודה, אינו רעיל, מתאים למריחת שכבה אחת או שתי שכבות, בסביבת מגורים רגילה או ימית.

החומר עמיד לקרני UV ובעל אפשרות מעולה להיצמדות לקיר.

מי שמעדיף צבע ניטרלי המזכיר את הסביבה משתמש בטיח אקרילי מינרלי במראה טבעי שהוא של כורכר ולכן יוצר נראות מדהימה בכל בית.

קירות פנימיים בבית

לקירות הפנימיים יש תפקיד חשוב בכל בית. יש בעלי נכסים שמעדיפים שכל הדירה תהיה בצבע לבן כדי ליצור אחידות ולעומת זאת אחרים מעדיפים לשלב גוונים צבעוניים ברחבי הבית. בסלון קיימת מגמה לצבוע את כל הקירות בצבע זהה שהוא בהיר וכך ייכנס המון אור הביתה ומעבר לכך חלל הסלון ייראה גדול הרבה יותר מאשר גודלו במציאות וזאת בגלל הבהירות שלו.

לחדרי הילדים כדאי להתאים צבעים בהירים התואמים את הריהוט ואת הפריטים הקיימים בכל חדר. עבור בנים בוחרים בדרך כלל גוונים נעימים כמו אפור, תכלת, ירקרק או שמנת. עבור בנות יש היצע של וורדרד, אפרסק, שמנת ועוד.

קירות צבעוניים ומקושטים

בחדרי הילדים אפשר להזמין אמן שיצייר על אחד הקירות ציור המתאים לגילם של כל אחד מהילדים, או לחלופין על אחד הקירות להדביק טפט בהיר עם הדפסים יפהפיים בנושא שהוא קרוב לליבם של הילדים או הילדות. אופציה פופולרית נוספת היא הכנת ציור על הקיר אשר מורכב מכמה צורות גיאומטריות כמו עיגולים, מרובעים או משולשים.

לאחר שרטוט הגבולות של הצורות הללו, אנשי המקצוע צובעים כל צורה הנדסית בצבע אחרת על פי לוח צבעים שנקבע מראש וזאת בהתאמה הרמונית לצבעים של הריהוט ושל הציוד הנוסף הקיים בכל אחד מהחדרים.

הצבעוניות השונה בחדרים ברחבי הבית מוסיפה נופך מיוחד לכל בית ולכן אנשי המקצוע מבצעים עבודה יסודית של צביעה, כדי שיהיו הבדלים בין החדרים וכך לכל אחד יש את הייחוד שלו.