הדמיות אדריכליות לשיפור תהליך המכירה

משרדי אדריכלים ואנשי מקצוע רבים מציעים מגוון של פתרונות מתקדמים על מנת להציג את הרעיון שלהם. הדמיות ממוחשבות הוא אחד מהם. השימוש בתוכנות הדמייה מאפשרות לעלות את רמת המקצועיות והדיוק לרמה גבוהה וכך לשפר את סיכויי המכירה.

לאחר קבלת התרי הבנייה מהעיריה וראיתם את עיצוב הפנים של המעצב הגיע הזמן לראות כיצד יראה המבנה עליו אתם חולמים, כדי שתבינו אם זה מה שתכננתם ואיך תראה התוצאה הסופית ושנית לאלה מכם המשווקים מבני נדל"ן ורוצים לפרסם את המבנה החדש לציבור.

בעולם המודרני, אשר מאופיין בויזואליות גבוהה ובקצב מהיר, עולה במידה רבה השימוש בהדמיות אדריכליות. לקוחות המעוניינים לרכוש דירה או מבנה מסויים מעוניינים למזער את הסיכון עד כמה שאפשר ולדעת מראש איך יראה המבנה המבוקש. משרדי אדריכלים ומעצבים רבים הפנימו את הצורך הקיים וכמענה לכך, הכניסו את השימוש בהדמיות כחלק בלתי נפרד מתהליך התכנון שלהם.

הדמיות אדריכליות?

מדובר על הדמיות ממוחשבות, באמצעותן ניתן לראות איך המבנה יראה בסיום הפרויקט. וזאת לפני שעבודות הבנייה והשיפוץ התחילו. כך ניתן לבצע שינויים בשרטוטים הראשוניים במקרה הצורך ולתת אור ירוק להתחלת הפרויקט. ניתן לבצע הדמיות מסוג זה לכל חדר במבנה ולראות את עיצובו הסופי. מעבר לכך עצם העובדה כי השרטוט נראה במחשב בצורה ידידותית ונוחה, עשויה למנוע לא מעט אי הבנות ושגיאות בין השותפים לפרויקט. המטרה היא להנגיש את השרטוט כך שיהיה ממוחשב, פשוט וקל להבנה, גם למי שאינו מבין איך קוראים שרטוטים אדריכלים כאלה.

הדמיית פנים:

מציגה באופן מוחשי את התוצאה הסופית של העיצוב והתכנון. ביצוע הדמיית פנים לפני שיפוץ, בנייה, עיצוב פנים או שינוי פנימי של הבית מאפשר להמחיש כיצד יראה החלל לאחר השינוי ולהבין כיצד ישתלבו החומרים השונים(זכוכית,עץ, שיש וכו') הצבעים, הרהיטים, התאורה בתכנון הכולל.

יצירת הדמיות אדריכליות

הדמיית חוץ:

מאפשרת לראות בצורה ברורה ובאופן מוחשי את מבנה הפרוייקט ואת השתלבותו בסביבה הטבעית בה הוא עתיד להבנות.

הדמיות אדריכליות

למי מסייעת הדמייה אדריכלית?

 

משרדי אדריכלים ומעצבים:

הדמיות מסייעות רבות לעוסקים בתחומי העיצוב והתכנון. אם עד לא מזמן הכלים שעמדו לרשותם היו שרטוטים מדויקים והדמיון, כיום אפשרויות התכנון והעיצוב הפכו לבלתי מוגבלות. כל זאת תודות להדמיות האדריכליות. משרד אדריכלים המצטייד בטכנולוגיה מתקדמת כזו, מצטייר כמשרד מתקדם, שירותי, שאפתני ופורץ דרך. זהו כלי מכירה נוסף בארגז הכלים של האדריכל או המעצב, לקוח אשר רואה את ביתו העתידי מעוצב בצורה מרהיבה, הופך נלהב ורצונו לסגור עסקה עם נותן השירות גבוהה יותר.

יזמים וקבלנים:

הדמיה אדריכלית יכולה לסייע רבות במכירה של נכסי נדל"ן. בעזרת הדמייה כזו ניתן להציג את הפרויקט באופן מדויק ותואם את המציאות לרוכשים הפוטנציאלים ולאפשר להם לראות ולהבין מה הם צפויים לרכוש. בצורה זו ניתן לספק ללקוח את המוצר הרצוי ברמת דיוק גבוהה ביותר ולבצע תיאום ציפיות מלא מראש.

לקוחות פרטיים:

המחשת הבית לפני בניה חדשה או שיפוץ בעזרת הדמייה ממוחשבת תוכלו לקבל תמונה מלאה ואמיתית של התכנון כבר בתחילת התהליך, ולבצע שינויים לדוגמא- אם יש צורך בשבירת קיר על מנת ליצור חלל גדול יותר, אם צריך לראות כיצד יראה חלל המטבח והסלון מבחינת החלוקה בינהם ועוד. ואם יש צורך בשינויים לבצע אותם לפני תחילת העבודות ולהימנע מטעויות יקרות בהמשך.

3 תגובות
  1. שירה

    מאמר מעולה! עזר לי מאוד!

    האם אתם נותנים שירות בצפון הארץ להדמיות?

    אשמח לשיתוף פעולה!

    ברשותי משרד תכנון קונסטרוקציה בשם "שירה הנדסה"
    אתר: http://WWW.SHIRA-E.COM
    מייל: OFFICE.SHIRA@GMAIL.COM
    אשמח ליצירת קשר! תודה

  2. זאב

    שלום, ביקרתי באתרכם, ההדמיות נראות מעולה! וממש מקצועי!

    האם אתם נותנים שירות באזור הצפון?

    ברשותי משרד תכנון קונס' http://WWW.SHIRA-E.COM

    אשמח לשיתוף פעולה!

    תודה

  3. אמיר

    שלום
    מבקש הצעת מחיר להדמייה של מחסן