אדריכלים לתוספת בניה לבית פרטי

רוב האנשים שקונים נכס משקיעים בו ומשפצים אותו כדי להתאים אותו לצרכים שלכם ולמטרות אשר לשמן הם רכשו את הנכס.

לא תמיד מדובר בשינויים משמעותיים. לעיתים יהיו אלו שינויים פנימיים קטנים אך במקרים אחרים יהיו אלו תוספות בנייה וביצוע שיפוצים נרחבים.

חשוב לדעת. כל שיפוץ חייב להיעשות רק לאחר בדיקה מקצועית של משרד אדריכלים או מהנדס שיבדוק כי אכן השינוי הרצוי הוא אכן אפשרי וכי אין כל מניעה לבצע את העבודה הזו.

תכנון בית

מה חשוב לעשות לפני שמתחילים לבנות תוספת לבית פרטי?

כל תוספת לבית פרטי מחייב הוצאת היתרי בנייה מטעם הרשות המקומית. כל שינוי זכה עשוי להשפיע על השבח הערך של הנכס וחשוב לשם כך לפנות אל אדריכל או מהנדס על מנת שהוא יערוך את הבקשה לקראת קבלת ההיתרים הנדרשים. את הבקשה הוא יגיש מוך הוועדה המקומית.

חשוב לדעת. בנייה שנעשית ללא היתר בנייה מהווה חריגת בנייה וזה דבר אסור על פי חוק. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר.

מה יש לקחת בחשבון במהלך השיפוץ?

כאשר מדובר בשיפוץ, הרי שיהיה לקחת בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים שזה כולל את המצב של הנכס המקורי כפי שהוא טרם השיפוץ, את ההתאמה של השיפוץ על פי הסגנון והבית המקורי, התחשבות במצב של הקרקע שם נמצא הנכס, הרשות שתתקבל לעריכת שינויים או תוספות כלשהם בנכס וכמובן שיש להתאים את כל התוכנית לביצוע העבודה בהתאם למגבלות הזמן, למגבלות התקציב כאשר המטרה למעשה היא התאמה של הציפיות שיש ללקוח בהתחשב ביכולות הכספיות שלו לבין המציאות בשטח.

ניסור בטון במהלך העבודה

כל עבודה של שיפוץ בבית מחייב גם עבודות של ניסור בטון. כל מבנה למעשה מבוסס ומכיל בטון. הקירות החיצוניים הם לרוב עשויים בטון ולעיתים גם קירות פנימיים. יש גם את העבודות הנלוות הכוללות חיתוכים בבטון לצורך מטרות שונות כמו יצירת דלתות בקיר בטון, הרחבת חלונות או כל עבודה אחרת שנעשית בבטון. הניסור של הבטון חייב להיעשות בעזרת כלי עבודה מקצועיים שיש לנו היום בתחום הזה של ניסור בטון.

מדובר במסורי בטון שהם מכונים גם מסורי יהלום.

מדובר במסורים שמצוידים בלהבים חזקים וחדים במיוחד והם מצופים בשבבי יהלום.

בעזרתם ניתן להגיע לחיתוכים מדויקים וחדים במיוחד.

בדיקת אדריכל לפני ניסור בטון?

לפני שאתם מבררים מחירי ניסור בטון, כשאתם רוצים לנסר בטון כדי לחלק מחדש את החללים שלכם בבית כדי להתאים אותו לצרכים שלכם שהשתנו, או שאתם רוצים לבצע שינויים כלשהם בנכס, חשוב לוודא מול אדריכל כי כל דבר כזה שאתם רוצים לעשות הוא בהחלט שינוי אפשרי מבחינת התשתיות וכל מה שקיים ועובר בתוך הקירות.

רק אם יש לכם את האישורים לכך תוכלו להתקדם הלאה.