כיצד לבחור ריצוף נכון לבית

החלפת ריצוף בבית או בדירה אינה עניין של מה בכך ומדובר במשימה שדורשת השקעת זמן ומחשבה רבים. מלבד העבודות וחוסר הנוחות הנגרם בשל אותן עבודות, את הריצוף חובה לבחור בקפידה מפני שבדרך כלל מדובר בפעולה המבוצעת פעם אחת בלבד ולכן חשוב לבחור את הריצוף המושלם והמתאים ביותר שלא יהיו בעקבותיו רגשות חרטה או רצון להחליף אותו גם לאחר זמן רב. בנוסף לכך ישנם שיקולים מהותיים נוספים בדרך אל הבחירה המושלמת.

איך לבחור את הריצוף הנכון

על מנת לענות על שאלה זו צריך לחשוב על התכונות של הריצוף, כלומר על איזה צורך ועל אילו דרישות עליו לענות לאחר שיותקן בהצלחה בבית או בדירה. מכיוון שעל הריצוף דורכים כל הזמן ומניחים את כל הרהיטים והפריטים שבבית, צריך שהאריחים יהיו חזקים ועמידים ועשויים מחומרי גלם איכותיים ומשובחים במיוחד.כמו כן חשוב שהאריחים יתאימו לאופי הבית והשימוש בו גם מספר נפשות יכול להיות גורם משפיע. אריחי קרמיקה כמו של ריצוף גרניט פורצלן נחשבים לסוג העמיד ביותר וניתן להשיג אותם במגוון עצום של דגמים, דוגמאות וצבעים אשר יתאימו לכל לקוח ולכל שימוש.

ריצוף גרניט פורצלן מתאים להתקנה בכל חדר ובכל בית. האריחים עמידים בפני מים ולא ייגרם להם נזק בהשפעת טמפרטורות גבוהות או נמוכות. כאשר מדובר על בית שמתגוררת בו משפחה עם ילדים קטנים או פעוטות כדאי לוודא שהאריחים גם עמידים בפני כתמים, שכן ישנו סיכוי רב שהילדים ישפכו נוזלים שונים על הרצפה וכמובן שצריך שיהיה קל ומהיר לנקות מיד אחריהם. כיום ניתן לראות שימוש נרחב באריחי גרניט פורצלן גם על גבי קירות פנימיים או חיצוניים.

הייחוד של ריצוף גרניט פורצלן

כאשר אדם מחליט לרצף מחדש את הבית שלו גם המחיר הכספי מהווה שיקול מהותי ביותר. אריחי גרניט פורצלן ידועים במחיר הנוח והסביר שלהם, שאינו בא על חשבון איכות ועמידות לטווח ארוך. כאשר משווים את האריחים האלה לאבן הטבעית מתקבל שההוצאה הכספית סבירה והגיונית וניתן ליהנות מריצוף באיכות גבוהה ובמבחר עצום של דגמים אשר לבטח יתאים לכל חדר, לכל צורך ולכל לקוח. אין ספק שזוהי בחירה נכונה.

מומלץ להשתמש במעצב פנים או משרד אדריכלים, אשר יכול להתאים לך את הריצוף לעיצוב הכללי של הבית תוך כדי התאמה למטרות ולתקציבים התואמים לך. חשוב שתהייה כימיה בין הלקוח לאדריכל או מעצב, כך ניתן יהיה להשיג תוצאות טובות יותר ובזמן קצר. ואם צריך אז לחפש מעצב או אדריכל אשר תואם אם הקריטריונים שלך.