טיפים מועילים לעיצוב המשרד

עיצוב המשרד על ידי אדריכלים מנוסים ומקצועיים מבטיח לכם תכנון מותאם אישית לצרכים הייחודיים שלכם, לערכי וחזון המותג ובהתאמה לצורת העבודה במקום. חלוקה נכונה של חלל המשרד, בחירת רהיטים איכותיים ויצירת סביבות עבודה ארגונומיות, כל אלו ועוד נלקחים בחשבון בעת תכנון המשרד. כמו כן, משרד האדריכלים יתכנן את המשרד תוך שמירה על הסביבה, בחירת חומרי גלם איכותיים, ותכנון פונקציונלי ועדכני המבטיח אווירה ייחודית ונעימה לעובדים, למנהלים וללקוחות המגיעים לעסק.

עיצוב מקורי בהתאמה אישית

משרד אדריכלים הנדרש לתכנון ועיצוב משרד מאפיין את צרכי הלקוח ולומד כיצד מתנהל העבודה במקום על מנת להציע תכנון מותאם אישית. יש להבדיל בין תכנון ועיצוב משרדים לחברות הייטק לבין עיצוב של משרד עורכי דין, רואי חשבון, חברת פרסום וכיוצא בזה. לכל לקוח יש דרישות שונות ומאפיינים הייחודים רק לו, לכן חשוב לבצע אפיון מדויק ולהציע עיצוב מרהיב ומקורי, עם תכנון חכם ויעיל.

בעת תכנון תוכנית העיצוב למשרד יש לתת דגש על חלוקת החלל, לדוגמה האם יש לתכנן סביבות עבודה בסגנון אופן ספייס, וכן על האווירה הרצויה והמתאימה לעסק. לכן, בעת תכנון העיצוב ניתן דגש רב על גווני הקירות, סוג הריצוף (פרקט, שיש, אבן טבעית וכדומה), מוצרי טקסטיל, תאורה, פתרונות אחסון חכמים ונוחים, שולחנות עבודה עם כונניות לאחסון ניירות, קלסרים וציוד משרדי, ובחירת ריהוט משרדי ארגונומי כדי להבטיח נוחות מרבית לעובדים ותפוקה טובה בעבודה. כך לדוגמה חשוב לבחור כסאות מנהלים וכסאות לעובדים מחומרי גלם איכותיים ועמידים עם משענות גב אורתופדיות על מנת להבטיח ישיבה נוחה לאורך זמן, יודגש כי כסאות איכותיים מבטיחים תפוקה גבוהה יותר של העובדים והמנהלים.

תכנון פונקציונלי מתקדם

משרד אדריכלים בוחן את צרכי הלקוח וצורת העבודה כיוון שתכנון ועיצוב משרדים המקבלים לקוחות שונה ממשרד המיועד רק לעובדים. לתכנון משרד עם קבלת קהל יש להציע פינת המתנה נוחה ומעוצבת בהתאם לערכי המותג, ויש לעצב את המשרד באופן המשקף את חזון העסק או הארגון תוך העברת מסרים שיווקיים ללקוחות. כאשר מעצבים משרד לחברת הייטק או לחברה בה העובדים נדרשים לסיעור מוחות ולשיתוף מידע, יש לתכנן גם חללים נעימים המאפשרים לצוותים להיפגש לישיבות עבודה באווירה נעימה ומעוררת השראה.

כמו כן, ברוב המשרדים יש חדר ישיבות המיועד לפגישות עם לקוחות, אך גם לישיבות צוות ולפגישות של מנהלי החברה והדירקטוריון, לכן במקרים רבים מעצבים חדר ישיבות אלגנטי ויוקרתי בגישה מאופקת יותר. מעבר לכך, בעת תכנון עיצוב המשרד נהוג להשקיע משאבים רבים בעיצוב חדרי המנהלים, ובמיוחד בחדרי המנכ"ל ושאר בכירי החברה. יש לזכור כי המנהלים הבכירים מבלים שעות ארוכות במשרד מדי יום, לכן יש לתכנן עבורם סביבת עבודה ארגונומית בעיצוב יוקרתי ומרשים, תוך בחירת רהיטים מאיכות גבוהה, תאורה נכונה, פריטי נוי להשלמת העיצוב וגוונים המשקפים הצלחה, יצירתיות, יוקרה וכיוצא בזה.