טיפים לעיצוב דירות בעיר

אם עד היום ראיתם דירות המעוצבות בטוב טעם ותמיד חלמתם שגם הדירה שלכם, תהיה מעוצבת ממש כמו אותן הדירות, דעו שזהו אינו חלום ותוכלו עם בעלי המקצוע הנכונים לשדרג את מראה הדירה שלכם. אנו ממליצים להעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בכל הקשור לתחום העיצוב.

האדריכל עוסק בעיצוב המבנה ופרטיו ואילו מעצב הפנים מספק פתרונות תכנון ועיצוב. בעל המקצוע הראשון צריך להיות בוגר תעודה מאוניברסיטה או מכללה מוכרת ואילו השני, צריך להיות בוגר לימודי עיצוב, גם כן ממכללה מובילה. לשניהם, גם יהיה תיק עבודות מהלימודים או מניסיון עם לקוחות פרטיים ועסקיים. חשוב לבדוק את הדברים הללו, לפני שמתחילים לעבוד עם בעל המקצוע.

אז איך אפשר לעצב דירה בצורה מושלמת?

בחירת צבע – חשוב מאוד לבחור צבעים בהירים ונעימים לעין כמו לבן ושמנת. אלו ישרו בחללי הדירה, אווירה של שלווה, שקט וניקיון ואין זה משנה מה סגנון העיצוב בדירה. הצבעים הללו, מתאימים לכל סגנון ולא יגרעו ממנו אלא להיפך, רק יוסיפו לו.

שילוב בין ישן לחדש – אפשר לעצב את הדירה תוך כדי שימוש בשילובים קיימים וחדשים. כך למשל, אפשר לשלב רהיטים מודרניים בקווים ישרים עם רהיטים העשויים מאלמנטים של ברזל ועץ (השייכים יותר למראה הכפרי ולא למודרני). יתרה מזאת, אפשר גם לשלב טיח ישן מול צבע חדש ורצפה מקורית עם גרם מדרגות חדשני ועכשווי.

עיצוב המטבח – אפשר לשדרג את המטבח הקיים, על ידי הוספת מדים צפים פתוחים, שיתנו תחושה של חלל גדול יותר. אפשר גם להעזר בקירות גבס ולצור נישות, שיצרו מקומות אחסון נוספים. אם אתם מחליטים לרכוש מטבח חדש, בדקו שהוא אכן מתאים ומשתלב עם עיצוב הבית.

הוספת אי – גם למטבח קיים וגם למטבח חדש, רצוי להוסיף אי. זה יהווה כמשטח עבודה, שולחן אוכל וגם כמקום נוסף לאחסון פריטי מטבח בהם, סירים, מחבתות, סכום, קופסאות, מוצרים חשמליים ועוד.

הוספת תאורה – היא מהווה חלק מרכזי וחשוב בעיצוב הבית. אפשר לרכוש גופי תאורה נסתרים וגם לא נסתרים, שיתנו מספיק אור לחללי הבית השונים וגם יוסיפו יופי וצבע.

שורה תחתונה

כמו בכל קנייה של מוצרים או שירותים מבעלי מקצוע, יש לבדוק את המחירים. זה גם הזמן לבדוק שאתם לא חורגים יותר מדי מהתקציב הכספי שבחרתם להשקיע לצורך עיצוב הבית. בקשו לקבל הצעות מחיר מפורטות ובדקו מה בדיוק מוצע לכם. כאשר מדובר על קניית דברים גדולים כמו מטבח, תאורה ורהיטים, יש לשים לב מאילו חומרים הם עשויים, האם מקבלים אחריות ולמשך כמה זמן היא תקפה.