טיפים לעיצוב המטבח עם שיש אבן קיסר

אחד האתגרים בעיצוב ותכנון המטבח הוא בחירת שיש למטבח המאפשר עבודה נינוחה עליו ובכלל משדרג את החוויה במטבח. השיש הוא גולת הכותרת במטבח, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, ולכן לא פלא כי אנשים רבים מתעכבים דווקא בעת בחירתה השיש. בכלל תהליך שיפוץ המטבח או בנייה מחדש שלו היא משימה די מורכבת הדורשת שימת לב לכל פרט ופרט כדי להגיע לתוצאות מדויקות, הרי מטבח מחליפים או משפצים כל 10 ואף 20 שנה, ולכן אם כבר עושים את זה, כדי להשקיע בעיצוב מרשים ובתכנון פרקטי שיאפשר לכם שהות נוחה במטבח בעת בישול ואפייה ואפילו כאשה הנכם יושבים לסעוד יחד כל המשפחה במטבח על דלפק הבר.

בחירה נכונה של שיש למטבח

שיש אבן קיסר הוא אחד הפופולריים בשוק וידוע ביתרונותיו הרבים. מדובר על אבן קיסר חזקה ויציבה ביחס לכל סוג אבן אחר, היא אטומה לחדירת מים ולחות, היא בעל מראה מרשים ששום שיש אחר לא יכול להשתוות לה ובכלל שיש אבן קיסר איכותי היא בחירה מנצחה של אדריכלים ומעצבי מטבחים. כלל יתרונות אלו הפוך את שיש קיסר לכל כך פופולרי, הרי ניתן למצוא מגוון רב של דגמים המתאימים לכל סוג ואפי של עיצוב, פשוט לבחור מבין ההיצע הרב את הגוון המתאים ביותר לאופי וסגנון המטבח.

בחירת ארונות מטבח התואמים לשיש

בשל חשיבותו הרבה של שיש למטבח, נראה כי רבים בוחרים דווקא להחיל במסע הרכישה שלו ורק לאחר מכן הם בחורים את שאר האלמנטים המשלימים את המטבח. כאשר בוחרים את ארונות המטבח, יש צורך להתאימם בצורה מדויקת לשיש, על מנת שהם ישתלבו יחד בסינרגיה מושלמת. השיש אומנם הוא משט עבודה בעל מרחב רב, אולם הארונות לא פחות חשובים ובבחירתם יש לשים גדש על המרחב מבחינת אחסון, חלוקה נכונה לתאים, פרזולים מיוחדים כיאה לעידן המודרני, שימוש בטכנולוגיות חדשניות כמו טכנולוגיית סגירה ופתיחה בטאצ' עוד. כמו כן, תוכלו למצוא מגוון רב של עיצובים ופרזולים מיוחדים שיעטרו את ארונות המטבח כלפי חוץ, מה שיוסיף רבות למראה הכללי של המטבח ויקנה לו מראה מיוחד.

ברזים מיוחדים ופרזולים אופנתיים

לברזים ופרזולים יש חלק חשוב בעיצוב המטבח, ממש כמו לחשיבות של שיש למטבח, ולכן תוכלו לשלב ברזים המתאימים לאבן קיסר של השיש שהם ברזים בעיצובים מודרניים כמו – עם כיפופים מיוחדים, עם צבעים מרשימים כדוגמת גוון נחושת וכך הלאה. הפרזולים במטבח הם לא פחות חשובים ומאפשרים לנו נוחות בלתי מתפשרת, הרי ניתן למצוא פרזולים מיוחדים בארונות הנשלפים, מה שמאפשר לנו לקבל ארונות מטבח מסודרים יותר ומוצאים נגישים יותר לשליפה כאשר אנחנו נמצאים בעל בישול ואפייה ואפילו סתם מדיחים כלים ומעוניינים לייבש אותם על מתקן נשלף נוח ומאובזר כראוי.