לצאת מהקופסא, עיצובים בהתאמה אישית

כולנו מכירים את המשפט אין כמו בבית ומשמעותו כי  אין מקום אחר בו אנחנו מרגישים בנוח. אם אתם חולמים על בית מהסרטים, הרי כיום אפשר לצאת מהקופסה ולהפסיק לחלום. מה הכוונה? היום אפשר להגשים את החלום באמצעות רהיטים בהתאמה אישית.

כיצד מתחילים

אם אתם חולמים על בעת בסגנון עיצוב אישי, השאלה היא כיצד מתחילים. אין ספק כי יציאה מהקופסה הינה צעד הכרחי, אך חשוב גם לבחון את הצד הפונקציונאלי על מנת לקבל את התמונה המלאה.

סגנון עיצוב אחד? ממש לא

אם חשבתם כי יציאה מהקופסה משמעות הדבר בחירה בסגנון עיצוב אחד, הרי טעיתם. בעת עיצוב הבית המגמה כיום היא לבחור מספר סגנונות עיצוב על מנת לייצור קן עיצוב מרשים במיוחד, כזה שאינו ניתן לראות בבתים אחרים. מה למשל?  ניתן לשלב בין סגנון רומנטי לבין סגנון דרמטי תוך שימוש במגוון חומרים השונים זה מזה כגון עץ או ברונזה. מה עוד? ניתן לשלב בין ריהוט מודרני לבין שולחן עץ בסגנון כפרי.

 טלוויזיה בתוך הקיר

אם מתחשק לכם לצפות בטלוויזיה, הרי פעם הייתם מניחים את הטלוויזיה על גבי שידה הרי היום הטלוויזיה שלכם יכולה להסתתר בתור ארון קיר, מה שמקנה לה מראה ייחודי. השילוב של הטלוויזיה והארון יוצר עניין רב בחללים השונים בבית- בין אם מדובר בסלון או בחלל המטבח.

נורה התלויה על כבל

בשנים האחרונות לדעת מעצבי פנים הצבע חזר ובגדול. אם פעם היינו רגילים לראות בתים אפורים ללא צבעים, הרי כיום מהפכת הצבע השתלטה על הבתים. רבים מעוניינים לחפש דרכים חדשות להכניס עניין לחללים השונים בבית. אחת הדרכים היצירתיות היא שילוב של חוטי תאורה חשופים המגיעים בצבעים שונים כמו ירוק למשל. השילוב של הצבע יכול להוסיף פן עיצוב מעניין בבית מה שיהפוך את הבית שלכם למקום ייחודי.

הטפטים חוזרים לאופנה

אם אתם ילדי שנות ה80 אתם וודאי מכירים את המונח טפטים. תתפלאו, אבל כיום הטפטים חוזרים ובגדול. כיום ניתן לראות טפטים מעוצבים במקומות שונים בבית- החל מחלל המטבח ועד לחלל האמבטיה. אם חולמים להתעורר לבוקר בו אתם רואים את העיר ניו יורק, הרי בחירה בטפטים מעוצבים מתאימה עבורכם. כיום ניתן לבחור מבין סוגים שונים של טפטים- בין אם העדפה שלכם היא העיר ניו יורק או סגנון כפרי תוכלו לשדרג את מראה הבית שלכם באמצעות טפטים.

מגירות נשלפות

אחד הפטנטים הטובים ביותר המסייעים במציאת הפרטים החשובים במטבח. באמצעות המגירות הנשלפות תוכלו  לשלוף במהירות את המזלג או הכפית, אך גם יהיו  אלמנט עיצוב המעיד על חשיבה מחוץ לקופסא בכל הקשור לעיצוב המטבח שלכם.

סיוע של מעצב פנים

אם אתם מתלבטים מה להוסיף לבית החלומות שלכם, הרי כאן נכנס לתמונה מעצב פנים איכותי ובעל ניסיון בתחום אשר יסייע לכם במשימה. מעצב בעל ניסיון רב יאזין בסבלנות גם לצד שלכם אבל גם יהיה בעל ידע רב בתחום מה שיסייע לכם בהליך העיצוב. אותם דברים אשר יסייעו לכם לצאת מהקופסה יהפכו את הבית שלכם למקום שנעים להיות בו.

כיום ישנם לא מעט בעלי מקצוע ולכן חשוב מאד לבחור מישהו שיהיה עם היד על הדופק בכל הקשור לעיצוב הבית, מעצב פנים אשר יזהה את הטרנדים האחרונים בתחום וימליץ לכם מה כדאי לבחור. לעיתים מה שחשבתם שנכון עבור הבית שלכם לא יראה כך עבור המעצב.