טפטים בעולם המודרני

טפטים הם למעשה אלמנט עיצובי דרכו ניתן להעניק לחלל מראה מודרני יותר או לחילופין מראה וינטג'. בשנים האחרונות טפטים תפסו תאוצה ונמצאים בבתים ומשרדים רבים. בעבר בתים רבים קושטו על ידי טפטים בגוונים שונים. כיום הטרנד חזר לאופנה. השימוש בטפטים הוא לרוב מבחינה עיצובית, ישנם טפטים אשר משמשים כהפרדה בין חלל לחלל. כיום שלא כמו בעבר טפטים הגיעו לכל מקום בבית : מטבח, חדר השינה, חדר ילדים, סלון וכדומה. על מנת לגוון ולתת אמירה עיצובים רבים משתמשים בטפטים.

טפטים בעולם המודרני

כיום הטפטים מעוצבים בצבעים, גוונים וטקסטורות בעלי אופי מודרני ועכשווי במידה רבה. לאחר מספר שנים הצבעים והטפטים השונים ממלאים את הבית ומעניקים לו אופי משלו. המגוון הוא רחב ולכן יש לבדוק אופציות נוספות לפני שאתם בוחרים בטפט אשר יקשט את קירות ביתכם.

טיפים לבחירת טפטים:

  • יש צורך לבדוק את גודל החלל בין אם מדובר בסלון, מטבח או חדר שינה. ישנם צבעים העלולים להקטין את החלל ולגרום לו להיות קטן יותר ממה שהוא באמת. לכן, לצבע משקל רב בבחירת טפטים.
  • בחרו באליו טקסטורות הייתם רוצים למלא את החלל. קווים נקיים, מודרניים, או לחילופין קשקושים רועשים על גבי הטפט. טפטים בפתח תקווה ובכל אזור אחר בארץ צריכים להתאים למזג האוויר. באזורים קרובים לקו החוף בהם יש לחות הדבקת הטפט יכולה להיות בעייתית.
  • מומלץ לבחור טפט רק על קיר אחד על מנת לייצר מילה עיצובית ולא להכביד על החלל. במידה והחלל קטן ניתן ליצור אשליה על ידי צבעים נקיים ובהירים.
  • אם איננו מיחסים חשיבות לגודל החלל אנו צריכים לדאוג כי הטפט יצור עניין ומילה עיצובית. למעשה המטרה היא לעצב את החלל שיהפוך למודרני יותר מבעבר לכן הימנעו מטקסטורות לא מעניינות.
  • לפני הדבקת הטפט בדקו כי הקיר אכן נקי ממדבקות וסימנים שונים, מלאו את החורים הפתוחים על מנת שלא יהיו בועות בצורת הטפט.

לסיכום, אם ברצונכם לעצב את החלל ולתת לו מילה עיצובית נוספת תוכלו להיעזר בטפט אשר יכול להעניק לכם עיצוב מעט שונה במחיר ששווה לכל כיס. תוכלו להשתמש בצורות גיאומטריות אשר מעניקות מראה עיצובי מודרני לחלל שלכם. ניתן להדביק את הטפט בכל אזור בדירה או במשרד. זכרו כי תצטרכו לבדוק המלצות של לקוחות קודמים לכל בעלי המקצוע על מנת לקבל את השירות הטוב, האמין והמקצועי ביותר.