טיפים לעיצוב משרדי יוקרה

אומרים שאדם קובע את מעמדו בהתאם למה שהוא חושב על עצמו, רוצים לומר בכך שאם אדם רואה את עצמו כמישהו יוקרתי אז ההתייחסות אליו תהיה כך. זה נכון גם לגבי משרדים, משרד יוקרה לא יהיה כזה אם הוא לא יתייחס לעצמו ככזה, ולא משנה כמה טוב ומוצלח הוא יהיה. לכן חשוב שמשרד יוקרתי יהיה מעוצב בצורה יוקרתית.

כשאנחנו בתור לקוחות נכנסים למשרד מסוים, סביר להניח שהרושם הראשוני שלנו קובע מה דעתנו על המשרד, במילים אחרות, אם זה משרד מסודר ומאורגן אז דעתנו תהיה שונה עליו מאשר אם זה יהיה משרד מבולגן, רועש, שהעובדים לא יכולים לעשות בו את עבודתם כנדרש. זה נכון בוודאי לגבי משרדים שנתפסים כיוקרתיים. היוקרתיות של המשרד תבוא לידי ביטוי, בין היתר, בעיצוב שלו, ועל כן חשוב שבתור בעלי המשרד נשים לב לכך, בכל פרט ופרט, החל מהרצפה ועד תאורת לד או כל פריט אחר שנחליט להשתמש בו.

טיפים לעיצוב משרד יוקרה – איך עושים את זה נכון

טיפ ראשון – מרחב

משרד יוקרתי זה משרד גדול שלכל עובד יש את המרחב שלו. מה זה אומר, שכל עובד יכול ליהנות מאפשרות לשבת עם לקוח או ספק בצורה חופשית, בלי שיפריעו לו, בלי שהרעש או התנועה מסביב תגרום לשיחה תהיה לא קולחת. משרדים יוקרתיים לעולם לא יהיו משרדים גדולים בשטח ולא משרדים דחוסים.

טיפ שני  – רצפת פרקט או שיש

לא שטיחים מקיר לקיר ולא רצפה רגילה, אלא רצפת פרקט מבריקה, רצוי פרקט מעץ מלא, או רצפת שיש יוקרתי. רצפה מבריקה, לא סדוקה, נקייה ומצוחצחת. תחשבו שכל לקוח שייכנס למקום, ירגיש כמו בארמון ולא כמו במשרד.

טיפ שלישי – ריהוט יוקרתי

זה מתחיל בפינת ישיבה יוקרתית ללקוחות בפינת ההמתנה. ספה יוקרתית עם שולחן, פינת קפה, וזה ממשיך עם ריהוט ייחודי במשרדים עצמם, כסאות נוחים ומרשימים, שולחנות עץ גדולים, ספרייה יפה. כמובן שהכל צריך להיות יעיל גם, קרי פתרונות אחסון יעילים שיתנו תחושה שבמשרד לא מבזבזים זמן על דברים קטנים אלא מתעסקים רק בדברים גדולים.

טיפ רביעי – אביזרי אומנות

אל תשאירו את הקירות ריקים, תמונות וציורים תמיד יעשו את שלהם. לצידם אל תשכחו לשים עציצים ופסלים, המשרד הוא אולי משרד עבודה, אך הוא יכול בקלות להיות גם יצירת אומנות שלמה.

טיפ חמישי  – תאורה

כאן חשוב להשתמש בתאורה נכונה גם מבחינת העיצוב וגם מבחינה פרקטית לעובדים. תאורה נכונה היא תאורת לד שיכולה להגיע בצורות שונות של עיצוב, מה שבטוח הוא אל תשאירו את הקירות חשופים לבתי מנורה פשוטים ואל תשתמשו בפלורוסנטים נוסח סדנת עבודה. תשתמשו בתאורת לד עם בתי מנורה צנועים אך מרשימים. תהיו בטוחים שהם יעשו את העבודה.