רעיונות לצביעה אומנותית למראה מודרני ויוקרתי

מלבד המשפחה שלנו, יש דבר יותר חשוב מהבית שלנו? הבית זה המקום הפרטי שלנו לחזור אליו בסוף כל יום ופשוט להשאיר את הצרות והבעיות מאחור ולהרגיש הכי טוב שבעולם. על מנת למקסם את התחושה הזו אנחנו חייבים שהבית יהיה מעוצב כמו שאנחנו אוהבים, ייראה מיוחד וייחודי, יתאים לאופי האישי שלנו ושל בני משפחתנו וכמובן יהיה מתאים מבחינת העיצוב שלו לחלומות ולמחשבות שנמצאות בראשנו. לא כל אחד ואחת מצליחים להגשים את החלום לגור בבית או דירה מעוצבת כפי שתמיד חלמו, אך בעזרת תכנון נכון ועשיית השינויים הנכונים אפשר להפוך כל דירה וכל בית ליצירת מופת שתסב לכם גאווה גדולה כאשר האורחים מגיעים לבקר.

לעצב את הבית בהתאם למסגרת התקציבית

אז לכל אחד מאיתנו כאמור יש חלומות גדולים לגבי עיצוב הבית שלו אבל לפעמים יש עוד דברים שצריך לקחת בחשבון ובין היתר יש להתחשב במגבלות הסביבה, בגודל של הבית, בבנייה המוקדמת וכמובן בתקציב. כולנו רוצים לעצב את הבית במאות אלפי שקלים ולהפוך אותו לבית יוקרתי ומפואר אך הבעיה היא שלא תמיד יש לנו את האופציה הזו בגלל שפשוט אין לנו את הסכומים האלו והחוכמה היא לעצב את הבית בצורה המושלמת ביותר אך בהתאם לתקציב שקבעתם מראש. אחת הטעויות הגדולות של הישראלים היא לעשות את העיצוב רק מהלב או רק מהבטן מבלי להתחשב בראש שמזכיר שיש תקציב מסוים, אם תחרגו מהתקציב בצורה קיצונית אתם פשוט תכניסו את עצמכם לסחרור מיותר וכפועל יוצא מכך לא תיהנו בכלל מהעיצוב החדש שבחרתם.

צבעית אומנותית בדירתכם – חלום שמתגשם

צביעת דירה נשמעת לרובינו כמו עוד דרך רגילה, יש שיגידו אפילו משעממת לנסות לשנות את המראה של ביתנו. כאשר אתם מחפשים צבעי לדירה עליכם לחשוב מחוץ לקופסא, לתת חופש מוחלט לרעיונות שלכם כי היום הצביעה הרגילה פשוט חלפה מן העולם והצביעה האומנותית תופסת את מקומה. צביעה אומנותית היא צביעה בכל צבעי הקשת, בכל הסגנונות, כבר אין הגבלה על היצירתיות וכל אחד יכול לצבוע את הקירות בביתנו בהתאם למחשבות המשונות ביותר שמתרוצצות במוחו. אם יש לכם רעיון מיוחד הכולל צבעים שונים, תמונות או ציורים מיוחדים או שילובים מעניינים אל תתנו לאף אחד לומר לכם שזה פרוע או לא מתאים, זו הצביעה המודרנית וזו הדרך המושלמת להכניס לביתכם אווירה אחרת לגמרי.

הצביעה האומנותית מתאימה כמובן לכאלו שנכנסים לבית חדש אבל גם עבור אלו שנשארים בבית הקיים ורוצים משהו טיפה אחר. צביעת דירות מאוכלסות מעט יותר מורכבת שכן יש לעטוף בניילונים את הרהיטים מסביב וזה דורש מאיתנו גם לא להיות בבית מספר שעות אבל בגדול לא מדובר במשימה בלתי אפשרית ואחרי שתראו את התוצאה בסוף תבינו שזה היה שווה את המאמץ.