טיפים לעיצוב אדריכלי של המשרד שלכם

עיצוב פנים של המשרד חשוב לא פחות, אם לא יותר, מאשר עיצוב פנים של דירת מגורים. הסיבה לכך קשורה ישירות לעובדה כי המשרד הוא חלל שמייצג את בעליו בצורה מהותית. אל המשרד שלכם יגיעו לאורך השנים המון אנשים, רבים מהם יהיו לקוחות שאתם מעוניינים לעבוד מולם ואיתם ולכן היו בטוחים כי מראה המשרד שלכם מותיר רושם עליהם.

משרד מבולגן ולא מעוצב יכול להעיד על כך שגם עבודתכם לא כל כך מסודרת וכדומה. כמובן שאין זה חד משמעי אבל עיצוב אדריכלי יתרום משמעותית ליחסים שלכם עם הלקוחות וגם לאווירה שלכם במשרד.

עיצוב חלל משרדים – כיצד ניתן לעשות זאת במינימום הוצאה כספית?

הדרך הכי נכונה לעצב את חלל המשרדים במינימום הוצאה כספית היא להשקיע בשינוי והחלפת הריצוף. למשל, אם תבחרו להתקין פרקט למינציה או עץ במשרד תבחינו איך לאחר ההתקנה מראה המשרד שלכם משתנה ומשתדרג משמעותית.

כמעט בכל תהליך של עיצוב אדריכלי יומלץ להחליף את הרצפה לפרקט מכיוון שרצפת עץ (או דמוי עץ) מעניקה אווירה חמה ומקבלת יותר וגם נוח לשהות בחללים כאלה מכיוון שהם מזמינים יותר ומשדרים מקצועיות. בין אם בחרתם בלמינציה או בעץ, המראה של הפרקט יתרום משמעותית לחלל המשרד שלכם.

מחיר של פרקט למינציה או עץ אינו גבוה ובהוצאה של כמה אלפי שקלים (לעיתים גם פחות) תוכלו להחליף את הריצוף. משך ההחלפה וההתקנה אינה ממושך. למשל התקנת פרקט למינציה נעשית בפשטות ותוך מספר שעות משתנה החלל באופן מיידי.

שילוב של ריצוף פרקט נחשב לפופולרי מאוד במשרדים ובבתי עסק, ניתן להבחין בכך במרחבים השונים. כמו כן, יש מבחר גדול של דגמים ותוכלו למצוא את הפרקט שמוצא חן בעיניכם ולא להרגיש שיש לכם כמו במשרדים אחרים. בשל המגוון הרחב יש אפשרות להחליף ולגוון עם העיצוב פנים מדי שנה או יותר.

שכרו את שירותו של מעצב פנים

אם אינכם סומכים על עצמכם או על טעמכם בתחום העיצוב פנים, אנו ממליצים לשכור את שירותיו של מעצב פנים המתמחה בעיצוב משרדים. אמנם תהייה זו הוצאה כלכלית גבוהה יותר אך העבודה תהייה מקצועית ותאפשר לכם לקבל תוצאה סופית מרהיבה ומיוחדת.

מעצבי פנים המתמחים בעיצוב משרדים יודעים כיצד לשלב נוחות ומקצועיות ולהעניק ללקוחותיהם את המראה ואת התנאים הנחוצים שלהם. יש כיום מגוון גדול של מעצבי פנים העוסקים בעיצוב חללים מסחריים, משרדים ובתי עסק – תוכלו לקבוע פגישה ראשונית, להציג בפניהם את דרישותיהם והצרכים שלכם ולבדוק אם הם קולטים את הטעם והסגנון ויכולים למצוא עבורכם את מה שנחוץ למשרד שלכם ולכם. העלות של העבודה תהיה תלויה בגודל המשרד, בסגנון המבוקש ובתוספות שתבקשו להוסיף אל החלל המשרדי.