חשיבות עיצוב פנים לערך הנכס

כיום נראה כי אנשים אוהבים לרכוש כל מוצר עם העיניים וכאשר מדובר ברכישת דירה, העניין חשוב פי כמה וכמה. בשנים האחרונות, נראה כי אנשים רבים משקעים את מיטב כספם בעיצוב ואפיון הבית, הן מבחינה פרקטית ונוחה והן מבחינת בחירת קו עיצובי מרשים איתו הם הולכים לאורך כל הדרך. למעשה, תפקידם של מעצבי פנים ואדריכלים הוא- להיפגש עם בעלי הדירה ולנסות להבין את רצונם ולאחר מכן לתרגם את רצונם לעיצוב מרשים בדיוק כפי שהם מעוניינים.

עיצוב בית בצורה מזמינה ומודרנית, הוא ללא ספק נועד להקנות לדיירי הבית הרגשה נינוחה בעת שהותם בבית, אך לא רק. בית מעוצב בצורה מזמינה ופרקטית, יכולה להואיל לכם בשל שתי סיבות עיקריות נוספות:

דבר ראשון: כפי שאמרנו, אנשים אוהבים לקנות עם העיניים, כך שהסיכוי למכירת הנכס בזמן מהיר יותר הוא גבוה יותר ממכירת נכס מוזנח ולא מזמין. דבר שני: נכס מושקע שעבר עיצוב פנים בצורה מזמינה ומודרנית, לא רק שיימכר מהר יותר, אלה ערכו יהיה שווה יותר, מאחר וקוני הדירה יבינו כי הם יוכלו לחסוך כסף רב בעלויות השיפוץ וזמן המתנה רב של שיפוצים וניקוי הדירה, מה שיכול להקנות לכם יתרון רב כאשר מדובר במכירת דירה מעוצבת להפליא. מעבר לכך, תוכלו להציג אצל מתווכים או בפורטלים שונים למכירת דירות  תמונות יפיפיות של הנכס, כך תגבירו את הביקוש לדירה שלכם ואנשים יתעניינו בה יותר.

עיצוב פ

 

נים לדירה שכורה

לאחרונה, נראה כי דירות להשכרה המוצעות בשוק לאחר שיפוץ יסודי ועיצוב מרשים, נעשות פופולריות בקרב אנשים המחפשים דירות שכורות, שהרי דירה יפה ומעוצבת, גם מן הסתם תעלה יותר מאשר דירה מוזנחת, כך שתוכלו לחסות את עלות השיפוץ והעיצוב ,בכך שתגבו יותר תשלום בגין הדירה, בשל היותה מעוצבת בקפידה ומטופחת. גם במקרים אלו, תוכלו להציג תמונות מרהיבות מהדירה בפורטלים שונים המציעים אופציה לפרסם את הדירה השכורה וכך לקבל יותר התעניינות מצד גולשים המחפשים דירות להשכרה.

כיצד עובד התהליך?

תהליך עיצוב פנים, הוא תהליך מהנה, אך דורש סבלנות רבה מצד דיירי הבית, שהרי השיפוץ יכול לקחת זמן מסוים ולרוב יש צורך לעזוב את הבית לתקופה מסוימת עד לסיום התהליך. בשלב הראשוני, עליכם לבחור מעצב פנים אשר לו ניסיון רב בתהליך עיצוב ואפיון הבית ואף יסייע לכם לבחור את המראה הרצוי והפרקטי ביותר עבור דיירי הבית. על כתפי מעצבי פנים, מונחות משימות רבות ובין היתר הן כוללות: גיוס אנשי מקצוע מיומנים לכל שלב במהלך השיפוץ, תכנון ושרטוט של החלל כולל שימת לב לפרקטיות ונוחות לכלל דייר הבית, בחירת חומרים איכותיים לשימוש במהלך השיפוץ, בחירת ריהוט מתאים לסגנון הכולל של הבית, בחירת אקססוריז וטאצ'ים קטנים שיעטרו את החלל, בחירת תאורה ועוד.